Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Celoživotní vzdělávání v oblasti informatiky, srovnání možností
Štěpán, Jakub ; Benáčanová, Helena (vedoucí práce) ; Fortinová, Jana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá tématem celoživotního vzdělávání v oblasti informatiky na území České republiky, se zaměřením především na poskytované akreditované programy ze strany českých vysokých škol. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. V první části je rozebrán koncept celoživotního vzdělávání, jeho hlavní části, spojené pojmy, definice a především pak význam pro osoby, které ho využijí. Tato část tvoří hlavní teoretickou kostru práce. V druhé části práce je proveden výběr hlavních nabídek programů a kurzů celoživotního vzdělávání v oblasti informatiky, poskytovaných vybranými vysokými školami v České republice. Všechny programy budou blíže popsány a specifikovány. Budou zmíněny i nejznámější odborné kurzy nabízené mimo rámec vysokých škol. Nabídka vybraných odborných kurzů bude v rámci jejich specializací porovnána. V třetí části budou vybrané programy poskytované vysokými školami v České republice porovnány dle vybraných kritérií. Zaměření bude na finanční hledisko, dostupnost a celkový přínos vzdělávání.
Modrý zavináč VŠMIE - informace pro uchazeče o studium: Právo v podnikání, Právo ve veřejné správě
Vysoká škola manažerské informatiky a ekonomiky, a.s.
Informace o studiu na soukromé vysoké škole VŠMIE, a. s., výčet studijních oborů a programů.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Výchova ke zdraví na PF JU, historie a současnost
MUSILOVÁ, Jana
Práce představuje stěžejní data a incentivy vzniku katedry výchovy ke zdraví a její historii na PF JU do konce roku 2010. Zahrnuje nashromážděný chronologicky seřazený materiál, z něhož mohou čerpat nejenom studenti JU při studiu historie oboru výchova ke zdraví, ale také mohou být využity jednotlivé části práce pro webové stránky katedry. Kromě toho se nabízí navázání na tuto práci v budoucích letech, čímž by se postupně rodila vlastní kronika Katedry výchovy ke zdraví. V práci je využita metoda přímá, dále byla aplikována rámcová analýza týkající se následné práce s materiálem, jeho roztřídění a redukce. Dalšími metodami jsou zde postupy diachronní a progresivní, které jsou charakteristické právě chronologickým popisem událostí. Přínos mé práce spočívá ve zpracování dat a podkladů dynamiky rozvoje pracoviště Katedry výchovy ke zdraví za pětileté období v chronologickém sledu. Výsledky budou po obhajobě použity k rozšíření informací na webových stránkách.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.